Predsjednik Sindikata preduzeća “Krivaja 1884”, Vehbija Aličić izjavio je za Fenu, da je i pored najave većinskih vlasnika da će od 1. februara proizvodnju svesti na minimum s namjerom da napusti projekat dogovoren sa Vladom FBiH, veći broj radnika ovog preduzeća jutros je pozvan na posao.
“Ohrabruje da je veći broj ljudi ipak na poslu i obavlja svoju djelatnost kako bi osigurali isplatu plata za decembar i januar. Najava o prekidu projekta Krivaja 1884 za nas je šokantna i neprihvatljiva. Ne želimo da vjerujemo da se aktuelne vlasti neće zauzeti da spase više od 1.900 radnih mjesta i uostalom cijele Zavidoviće koji žive od ovog preduzeća”, kaže Aličić.
Od kako je u petak direktor “Krviaje 1884” i jedan od većinskih vlasnika, Ismet Mujanović najavio povlaćenje iz projekta zbog izostanka podrške, prije svega javnih preduzeća zaduženih za isporuku drveta i kako je rekao, pritisaka pravosudnih organa, radnicima “Krivaje 1884” stigao je veliki broj telegrama podrške.
“Moralna podrška radnika, kolega iz Sindikata i građana BiH nikada nije bila upitna ali bez pomoći državnih struktura ne možemo. Očekujemo da će problemi koji su pratili dosadašnjih 15 mjeseci rada Krivaje 1884 ipak biti rješeni”, izjavio je Aličić.
Za sutra u 11 sati najavljen je sastanak rukovodstva Sindikata ovog preduzeća na kojem će se odrediti dalji potezi u pravcu rješavanja novonastale krize koja prijeti otkazima za 1.911 radnika.
SDUBiH TRAŽI OD FEDERALNOG PARLAMENTA HITNU TEMATSKU SJEDNICU O STANJU U PRIVREDI
Socijaldemokratska unija BiH (SDUBiH) smatra da je aktuelna koalicija koja je na vlasti u FBiH, SDA-Stranka za BiH, uspjela uništiti kompaniju „Krivaja 1884“.
Stoga, SDUBiH traži od Parlamenta Federacije BiH da zakaže hitnu tematsku sjednicu o stanju u privredi FBiH, gdje će akcent biti stavljen na realizaciju privatizacijskih ugovora, stepen njihove implementacije i odgovornost za neispunjene privatizacijskih ugovora.
SDUBiH napominje da je privatni investitor gotovo 15 mjeseci uspijevao da održi pozitivno poslovanje „Krivaje 1884“, tražeći od Vlade Zeničko-dobojskog kantona i Vlade Federacije BiH da ubrzaju procese u vezi s registracijom preduzeća, ali da oni ni do danas nisu završeni pred nadležnim sudom.
- Vlada FBiH i premijer Mujezinović su se sada našli u situaciji da ne znaju kako zbrinuti i riješiti status 1.900 radnika posrnulog prijeratnog giganta u proizvodnji i preradi drveta, što najbolje govori o „Briselskoj fazi“ u koju nas vodi vladajuća federalna koalicija. Premijer Mujezinović i Vlada FBiH bi, s obzirom na visinu svojih primanja, trebali da iznađu izlaz iz ove situacije, u korist radnika, a ne da proizvode dodatne probleme, kao što je to slučaj bio do sada - kaže se u saopćenju SDUBiH.
Ta politička partija, ističe da u potpunosti podržava nastojanja sindikata kompanije „Krivaja 1884“ da od Vlade Federacije isposluje kakvo-takvo rješenje za 1.900 radnika, odnosno gotovo 10.000 ljudi iz Zavidovića i okolnih općina Zeničko-dobojskog kantona, "jer su premijer i ministri Vlade FBiH i spomenutog kantona svojom direktnom odgovornošću doveli u pitanje uspješnu privatizaciju jednog od svega nekoliko preostalih velikih preduzeća u FBiH".
SDP ZDK-a ZBOG KRIZE U 'KRIVAJI' TRAŽI VANREDNO ZASJEDANJE KANTONALNE SKUPŠTINE I FEDERALNOG PARLAMENTA
Povodom novonastale situacije u preduzeću „Krivaja 1884“ Kantonalna organizacija Socijaldemokratske partije (SDP) BiH Zeničko-dobojskog kantona (ZDK) zatražila je hitno održavanje vanredne sjednice Skupštine ZDK-a i Parlamenta Federacije BiH.
„Cilj je da se riješi teško stanje u preduzeću, prevaziđe trenutna kriza i omogući dalji rad 'Krivaje'. 'Krivaja' je prelomna tačka na kojoj se provjerava sposobnost aktuelnih vlasti u rješavanju najtežih problema u privredi. U protivnom, ukoliko nema rješenja za 'Krivaju', nade neće biti ni za radnike u drugim preduzećima u BiH“, smatra KO SDPBiH.
fena

napisao El Fatih, Veljača 03, 2010
napisao El Fatih, Veljača 03, 2010
napisao El Fatih, Veljača 03, 2010
napisao tito, Veljača 03, 2010
Narod i radnici se pate i čekaju da politika rješava stvar! Pa političari dragi - hrabro na posao, vi to možete, vi to hoćete, vi to morate, za koga - za stranku, za koga - za narod, za koga - za tita!
napisao black mamba1, Veljača 03, 2010
napisao minja, Veljača 03, 2010
napisao lux, Veljača 03, 2010
napisao 60braves, Veljača 03, 2010
sadasnje prijetnje su samo takticki manevar, Mujanovica pa i ostalih faktora projekta da se pokriju marifetluci, i otpisu sadasnja dugovanja Krivaje 1884, prema drzavi i radnicima, a uz aminovanje komprovitovane vlasti
u pravnoj drzavi ako se obavi kupoprodaja takve vrste onda se imaju i(prethodno ispitani u skladu sa zakonom),uslovi za registraciju
iz ugovora o kupoprodaji(osnivanju),a na bazi zakonskih akata , proizilaze i obaveze obiju strana u tako registrovanoj firmi
svaka napredna drzava daje razne pogodnosti ambicioznim poduzetnicima u cilju jacanja i ekonomije a samim tim i drzave, ali zato onaj ko preuzme beneficije , dobija i odredjene obaveze koje mora ispostovati
ponistavanje registracije je vjerovatno uslijedilo zbog nepostivanja tacaka ugovora.
Prema mujanovicevim rijecima za sirovinu, pretpostavljam da je isporucena kolicina koja je placena( ili mukom naplacena),pa dobavljac obustavi isporuku dok mu se prethodna kolicina ne plati. siguran sam da je krivaja 1884 mogla dobiti i vise sirovine nego sto treba da je uredno placana, bar toga(drveta) ima u Bosni
taj sistem fukcionise svugdje u svijetu, niko neda nista dzaba
ja nemam nista protiv privatizacije(naprotiv), niti protiv toga da vlasnici firmi postaju bogati, to treba svakom drustvu pa i Bosni
medjutim,ovdje se radi na brzom bogacenju na bazi besplatnog koristenja prirodnih, drzavnih resursa i neplacanja zakonskih obaveza prema drzavi, dobavljacima(drzavnim),i radnicima
nemojte dozvoliti da vam jeftino bacaju prasinu u oci
svima je jasno jos od davnina da je prosperitet zavidovica uveliko ovisan o krivaji (kao resursu), ali samo ako je "zdrava" ekonomska postavka funkcionisanja krivaje(bez obzira ko je vlasnik)
od njenog "zdravlja", ovisi i "zdravlje" svih ostalih ekonomskih jedinica na opstini
napisao ip krivaja, Veljača 03, 2010
napisao El Fatih, Veljača 04, 2010
RADNICI BI BILI NAJZADOVOLJNIJI KADA BI bige STO PRIJE IZASLI IZ PROJEKTA KRIVAJA STO PRIJE TIM BOLJE...A ZAJEDNO SNJIMA I VEHBIJA...OVAKO SE VISE NE MOZE PLATA 200-300KM. OVO JE DNO DNA.ZASTO SE bige NE PITAJU STO NEMAJU PODRSKU RADNIKA..POMINJU STRAJK GLADJU KAKAV STRAJK U IME KOGA...RADNICI NE PODRZAVAJU bige I BAS IH BRIGA ZA STRAJK MI SAMO HOCEMO PONISTENJE PRIVATIZACIJE I RASPISIVANJE NOVOG TENDERA...NEMAMO VISE STA IZGUBITI SAMO MOZEMO DOBITI...POZDRAV
Tako je gube podršku.
napisao El Fatih, Veljača 04, 2010
Niko nema pravo da se igra s ljudima, pa makar to bili sudovi ili Federalna vlada, kazao Aličić • Prijete štrajkom glađu
Autor: Ar. M.03.02.2010. 18:45
Krivaja: Upitna sudbina 1.911 radnika
Foto: ArhivSindikalni odbor firme Krivaja 1884 održao je jučer u Zavidovićima vanrednu sjednicu i pozvao potpisnike Ugovora o formiranju novog pravnog subjekta da otklone nedostatke i omoguće njegovo normalno funkcioniranje.
Poziv radnicima
- Nemamo druge firme, ni drugih rješenja. O ovom preduzeću zavisi sudbina 1.911 radnika i njihovih porodica. Niko nema pravo da se igra s ljudskim sudbinama, pa makar to bili sudovi ili Federalna vlada - kazao je predsjednika Sindikata Vehbija Aličić.
Na sjednici su doneseni zaključci u kojima se traži konačno donošenje odluke o Krivaji 1884, najkasnije do 15. februara, u protivnom će uslijediti poziv radnicima Krivaje na štrajk glađu.
- Pozvat ćemo sve naše kolege na nivou Federacije BiH da se solidarišu s nama u masovnim protestima do kojih će doći. Tražit ćemo i smjenu i ostavke aktuelne vlasti od lokalnog do federalnog nivoa - poručuju iz Sindikata zavidovićke Krivaje.
Do sada se niko od predstavnika Federalne vlade nije obratio povodom aktuelne situacije u još neregistriranom preduzeću Krivaja 1884. Većinski vlasnici Krivaje 1884 Ismet, Ferid i Ibrahim Mujanović uputili su u ponedjeljak Federalnoj vladi obavijest o prekidu rada u firmi, odnosno da je pokrenut postupak prekida ugovora o radu za 1.643 radnika.
Uvjeti stečaja
Kako je kazao Ismet Mujezinović, cijeli posao u vezi s realizacijom ugovora prepušten je suosnivaču Ferimpeksu koji ne može dalje jer je opterećen sudskim postupcima koji se vode zbog registracije, te da su zatečeni nedostatkom sirovine.
Mujanović je odgovornost prebacio i na Šumskoprivredno društvo Zeničkodobojskog kantona koje je umjesto dogovorenih 120.000 kubnih metara drveta lani isporučilo 51.000 kubika. Krivaji 1884 u slučaju da ne bude registrirana, prijeti stečaj, a kako firma ne ispunjava uvjete stečaja direktno bi bila podložna likvidaciji
napisao SELJAK, Veljača 04, 2010
A nesviđa mi se komentar za Vehbiju ako je seljak! Šta fali seljacima! Ako si mislio da je Vehbija tu pozitivan - ne slažem se sa tobom, Ovdje je Vehbija negativac u ovoj priči po meni. Bolje da si napisao da je Vehbija pederluk od čovjeka i da će ostati takav do kraja, a nemoj ba na seljaka.
Samo da se sada ne jave pederi da komentarišu moj komentar!
napisao M.N., Veljača 04, 2010
Niko nije u krivaji zaradio tolike plate kolike vi spomijnjete i tražite putem suda, kako ste ostvarili to pravo, opet zahvaljujući sindikatu jer je sindikat potpisnik Granskog kolektivnog ugovora a jedan od aktivnih učesnika u izradi ugovora je čovjek kojeg vi blatite.
Od nedavno sam član sindikalnog povjereništva i totalno sam promijenio mišljenje o Vehbiji jer sam bio dezinformisan ne donosi on odluke nego Sindikalni odbor a on ih sprovodi.
Samo njemu možemo zahvaliti i Vi koji nećete da radite i mi koji radimo, kad su u pitanju potraživanja radnika to je ugovorna obaveza i ima istu težinu kao i sudska presuda. Niste korektni svi Vi znate koje Krivaju oglabao, ko je ušao gologuz u Krivaju a sada imaju firme.
Za tužbe radnika opet Vam kažem da nije bilo Vehbije oni neradnici i hrsuzi po finansijama i pravnoj službi, svoje bi naplatili a radnik bi ostao bez gaća, bio sam svjedok kada je Vehija pozvao sve radnike da tuže i rekao je na centralnom zboru "svima jednaka prava" svima po marka ilil po sto hiljada samo jednako, to i vi znate a sada serete. Takođe da nas nije pozvao da tužimo jeli mislite da bi nam neko dao zaostale plate i radna mjesta, njmu svaka čast ako se on povuče nema nas nigdje, država nikakva vlast nikakva a bogami na satanku 02.02. sindikat Krivaje na čelu sa Vehbijom dobio je telegrame podrške od svi sindikalaca u Federaciji a iz RS od predsjednice.
Da nije bilo njega ni vi ni mi nebi dobili plate kada nismo radili četiri plate od vlade i 15 od biga . A da vas nije bilo do sada bi imali firmu I redovno bi dobijali zaostale i redovne plate i bile bi sigurno veće. Ake nebude registracije nema više kako kažete stare krivaje niti ima vas u njoj vi ste na birou opet ćemo mi ovamo a vi tamo vaš izbor i ostavite nas- jebitese više bolesnici. Ako imate muda stanite pred bige i kažite šta mislite ja im želi sve najbolje.
napisao lux, Veljača 04, 2010
napisao black mamba1, Veljača 04, 2010
napisao IP KRIVAJA, Veljača 04, 2010
napisao rebus, Veljača 04, 2010
napisao fb, Veljača 04, 2010
napisao šetač, Veljača 05, 2010
Zašto se Vehbija ne bori za penzionere, bolesnike koji ništa niotkle ne primaju, a doprinijeli su u registraciji firme. Moraju li oni svaki dan ispred kapije da traže svoja prava?? Gdje je Vehbija tu, nikad nije izašao, pa sa njima bar popričao, nego oni onako stoje pa se raziđu.
Zapamtite, penzioneri i bolovaši su najugroženiji, njima su trebale ići zaostale plaće (kao i svima koji su potpisali) redovno, a ne da ih neko svrsta u neke kategorije. To je Vahbija aminovao, trebao je kazati da nema razdvajanja radnika, kad je u pitanju bila zaostala plaća. I ostali koji su potpisali a napustili su Krivaju, oni su dobili samo jednu zaostalu plaću. Gdje je tu Vehbija i MN??. To se ne smije desiti, ako firma proradi normalno, i ne'do Bog da se to desi, pa da opet bude nekoh razdvajanja. Kad je zaostala plaća - svima se treba dijeliti - To Vehbija treba znati, kao i MN. I tek tada ću mu ja i ostali penzioneri, bolovaši i drugovi koji su napustili krivaju, a koji su svi uredno potpisali sve što je trebalo potpisati da bi Krivaja 1884 oživila u oktobru 2008. vjerovati.
napisao ISTINA BOLI, Veljača 05, 2010
E pa sada ću vam to ja malo objasniti da nelutate naokolo!
U slučaju da se poništi privatizacija, "Krivaja 1884" će prestati da funkcioniše i vraća se u sklop stare "Krivaje doo ". Pošto je "Krivaja doo" već u stečajnoj proceduri, "Krivaja 1884" se pripaja tom procesu a čak postoji i veća šansa da ide direktno na likvidaciju. Likvidacija mislim da svi znate šta je!!!! Prodaje se sve što pripada "Krivaji doo" po budi pošto, jer je vladi bitno da se što prije rješe stvari. Zatim od "zarađenih" para se isplačuju potraživanja od strane drugih pravnih lica ( Elektroprivreda, poreska, MIO/ PIO, komunalno,dobavljači,... ). Sada se uzimaju pare za stečajni postupak kao i plate za stečajnog upravnika, odnosno upravnike ( to je jedan pametan čovjek koji ima ogrooooomnu platu ).Zatim se isplačuju plate radnicima koji su aktivno radili za vrijeme stečajnog postupka ( generalni direktor, sekretarice, pravnici, direktori,.... ). Ima tu još par sitnih stavki koji nisu vrijedne spomena ( nekoštaju puno ). E sada moji cijenjeni radnici dolazite vi na red!!!! Sve što je ostalo para djeli se vama koji ste tužili firmu. Ne po presudama koje ste dobili nego po broju pravosnažnih presuda što znači: ako ima 500 pravosnažnih presuda a u kasi je ostalo 1 000 000,00 KM, svako dobija po 2000,00 KM. Također moram navesti da ste vi i dalje nebitna karika u svemu tome i da je nebitno koliko vam je sud dodijelio para!!!! Također moram navesti da će prvo vaši advokati ( jer i oni spadaju u prvu skupinu odnosno, pravna lica koja potražuje od "Krivaje doo" ) naplatiti svoje. Ako mi neko ne vjeruje, neka pogleda zakon o stečajnom postupku i neka vidi procedure!!!!!!! Nemojte vjerovati svojim advokatima, nego se dodatno informišite putem interneta ili nekog drugog pravnika, tj advokata ili sudije.
Molim vas sada da ne iznosite razne bljuvotine na moj komentar jer vam je to pravna cinjenica i pravna, zakonska procedura. Naglašavam, samo tako može da bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemam ništa protiv onih koji su tužili jer vi ljudi tražite samo ono što je vaše mada su cifre malo prenapuhane i volio bih da i vi dobijete svoje ali mislim da to tražite na pogrešan način. Protiv brače Mujanović također nemam ništa jer me ljudi ne diraju. Više volim da je neko iz Zavidovića kupio firmu i da para ostaje u našem gradu ( pričam o zaradi ) nego da je šaljemo u druga mjesta. Evo gledam da je ona radnja na Gvozdenom veoma posjećena. Halo ljudi, i ono malo crkavice što imamo, šaljemo u Zenicu, Jelah, Tešanj!!!!!!!! umjesto da kupujemo u nekoj od naših prodavnica ( ne mislim odmah na Planet )i našem čovjeku podarimo njegov kruh!!!!!
Eto toliko od mene za sada i ako neko treba zakon o stečajnom postupku, rado ću ga dalje uputiti!!!!!!
Sretno svima!!!!!!
napisao minja, Veljača 05, 2010
napisao šetač, Veljača 05, 2010
Zatim pogledaj kolike su plaće kod gazda u susjedstvu. Npr. u Žepču i u Tešnju radnici majstori zarađuju cca 600 pa do 800, a naše gazde u Zavidovićima, valjda su se dogovorile pa plaćaju jedva 300 km majstorima, poneko daje 400, a rijetkost je da izađu na 500.
Treba li nam lokalni patriotizam - u ovom slučaju ne treba.
Da su bogdom i Krivaju kupili Tešanjci ili Žepčaci.
Eto Bige su ušle u Krivaju, i ne troše svoje pare ovdje, nego i oni se pomalo sele u Sarajevo. Počeli su u Sarajevu sebi kuće praviti i odnesoše ove pare u Sarajevo.
Mislim da ti više ne treba argumenata, jer vidim da si pametan momak. Ako treba reci slobodno!
napisao black mamba1, Veljača 05, 2010
napisao blackswan, Veljača 05, 2010
Od svih komentara potpunu istinu je iznio "black mamba", i vidi se iz njegovih komentara da je dosta upućen u stvarno stanje Krivaje, a kako dobro poznajem situaciju u Krivaji tako da bi i moj komentar bio isti.
Dovoljno je reći da radnici Krivaja 1884 nisu oduševljeni privatizacijom i oni već gladuju, tako da ih nije potrebno pozivat na štrajg glađu da bi gladovali. A Vehbiji mogu poručit da netreba čekat sa 15 februarom da bi radnici počeli gladovat, jer "njegovi" radnici već odavno gladuju.
Pozdrav za "black mamba", "šetač", "minja" i "IP KRIVAJA".
napisao Joker, Veljača 05, 2010
Nemojte da zavist i sujeta vladaju ovom čaršijom. Pa ovdje napadate i sindikate i Vehviju, a svi sindikati iz cijele države su mu pružili podršku. Cijela BiH se digla na noge da spasi ovaj projekat ne radi Biga nego radi kompletne države, sve parlamentarne stranke su za projekat, cijeli parlament... pa stvarno mi nije jasno da cijela BiH spašava projekat od važnosti kako za zavidovie tako i za cijelu regiju, a od koga spašavaju projekat, upravo od zavidovićana!!! Ma nije ni čudo što je tako pa ZAVIST je ponikla iz ovih krajeva i zavist i vuče cijelu sredinu prema dole....Jadnici zavidni pa vi se samo tračevima i olajavanjima bavite, čak vas nije stid spominjati plate radnika u krivaji...pa jel to vaša sudbina bolja? Kolka je vaša plata u proteklih petnaest mjeseci bila? Kolika god da je plata bila je redovna i bilo ih je sedamnaest za ovih četrnaest mjeseci!! Gdje to više možemo očekivati? Ako znaš gdje de nam javi, pa da se svi mi prijavimo...ili još jednom pročitaj komentar od Istina Boli....Ma i to bi Zavidnicima bilo draže nego da neko iz Zavidovića uspije, a još i zaradi para....
napisao fb, Veljača 05, 2010
napisao minja, Veljača 06, 2010
napisao šetač, Veljača 06, 2010
U firmama koje si naveo i koje su Bigine, radnici zarađuju u prosjeku za 200 km veću plaću nego majstori u Krivaja 1884! U TMK majsto zaradi oko 500, a u N4, N5,.. zaradi cca 300 km! Hajd mi ti reci zašto on tako diskriminiše majstore u Krivaja 1884. Pa zbog čega bi majstor bio zadovoljan - de mi odgovor na to pitanje. Zna da njegov komšija zarađuje više 200 km a, vjerujem, da ne uradi više posla, nije stručniji, nije pametniji. Zašto oni (Bige) to rade??
Drugo, zašto vrše odvajanje onih koji su potpisali sa njima (penzioneri, bolovaši, ljudi koji su napustili, a svi su potpisali) Njima se nisu isplaćivale zaostale plaće ZAŠTO ZABOGA???
Treće, Plaće u susjednim gradovima su duplo veće ZAŠTO???
Dok je te "nepravde" ljudi će biti nezadovoljni. Neka oni imaju i jahte i helikoptere, samo neka plaćaju radnike kako bi oni bili zadovoljni! Nema tu zavidluka onoliko koliko ti spominješ! To je pričanje o nepravdi.
napisao tito, Veljača 06, 2010
To je jedno, a drugo, vezano za Bige. Nisu oni svoje obaveze ispunili jer ne nisu davali zaostale plaće (kad su bili termini isplate) svim radnicima. Dobijali su samo oni koji rade. A oni koji ne rade (penzioneri i oni koji su napustili Krivaju) nisu dobijali zaostale plaće, a uredno su se odricali tužbi, a nisu morali.
Zašto oni nisu plaćali šumarstvu oblovinu pa im se toliki dug prema njima napravio? Kad će oni taj dug izmirit? Oni su dobijali sirovine onoliko koliko plate, i nije tačno da im se nije obezbjeđivala sirovina. A njihova roba ide u IKEU i drugim kupcima (ne bi rekao da im bige to džaba šalju, onolike kamione i onoliko stolica). Pitanje je ovdje i da li drugim plaćaju, drugim dobavljačima, jer se javno nisu oglašavali do sada.
I na kraju, zašto nisu na Sudu dokazali da su ispravni, kad ih je (Bige) u jednoj emisiji neko prozvao da ne rade baš pošteno i oni (Bige) su to smatrali da ih ljudi kleveću, pa su ih (Bige) zbog toga tužile, pa se ispostavilo da su ljudi (koga su Bige tužili) istinu govorili o njima (Bigama), tj. da Bige nisu baš čiste u svom poslovanju i sticanju bogatstva!
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
Da nije bilo njega ni vi ni mi nebi dobili plate kada nismo radili četiri plate od vlade i 15 od biga . A da vas nije bilo do sada bi imali firmu I redovno bi dobijali zaostale i redovne plate i bile bi sigurno veće. Ake nebude registracije nema više kako kažete stare krivaje niti ima vas u njoj vi ste na birou opet ćemo mi ovamo a vi tamo vaš izbor i ostavite nas- jebitese više bolesnici. Ako imate muda stanite pred bige i kažite šta mislite ja im želi sve najbolje
U VEZI TIH PLAĆA TO JE BILA ZAKKONSKA OBAVEZA DA SE ISPLATE JER SU RADNICI BILI U RADNOM ODNOSU I MORALA IM SE PO ZAKONU ISPLATITI NAKNADA PLAĆE A NIJE VEHBIJA TAJ KOJI SE IZBORIO, ŠIPAK SE ON IZBORIO ZA RADNIKA JER RADNIK NA TO IMA PRAVO PO ZAKONU.
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
Zavidovićani su dobivali sirovinu redovno, dok u junu, zbog nagomilanih dugova, nije uvedena obaveza avansnog plaćanja, kaže Džonlagić
Autor: A. DŽONLIĆ04.02.2010. 14:45
Krivaja: Dug ŠPD-u iznosi dva miliona KM
Foto: ArhivVlada Zeničko-dobojskog kantona ispunjava sve preuzete obaveze iz sporazuma o privatizaciji Krivaje, ustvrdila je ministrica šumarstva, poljoprivrede i vodoprivrede ZDK Mirzeta Džonlagić, odgovarajući na pitanje o zaustavljanju mašina u ovom zavidovićkom preduzeću.
Ispunjene obaveze
- Ugovor je potpisala Federalna vlada i sve tačke ugovora definiraju jasno ko šta radi. Vlada ZDK preuzela je finansiranje povoljnije cijene za to preduzeće i ona je na snazi. Šumsko-privredno društvo (ŠPD) ZDK ispunjava obaveze u vezi sa sirovinom i vidjela sam reakcije nekih stranaka, pa želim kazati kako nije istina da Krivaja 1884 ne dobiva traženu sirovinu - ustvrdila je Džonlagić.
Ona navodi da je privatizirana Krivaja 1884 dobivala sirovinu redovno tokom 2009. godine, dok u junu nije uvedena obaveza avansnog plaćanja zbog nagomilanih dugova.
- Dug Krivaje 1884 i s ovakvom povlaštenom cijenom iznosi više od dva miliona maraka. Da ne bi uništila hiljade radnika u ovoj firmi, Uprava ŠPD-a uvela je mjeru avansnog plaćanja i isporuke su nastavljene. Iako u januaru i februaru, zbog lošeg vremena, uvijek ima problema s isporukama, Krivaja 1884 dobiva tražene sirovine. ŠPD samo
insistira na avansnom plaćanju, što je preduvjet odranije i za druge firme, a što se događa Krivaji 1884 tek osam mjeseci - kaže Džonlagić.
Povlašten status
Dodala je da Krivaja 1884 i dalje ima povlašten status, kako u cijeni, tako i isporuci sirovina.
- Razgovarala sam s direktorom ŠPD-a koji je potpisao isporuku 2.300 kubnih metara bukve i 900 kubika četinara. Isporuka je, što se nas tiče, redovna - kaže Džonlagić.
Novac samo za Stupčanicu
Javnom preduzeću ŠPD ZDK Kantonalna vlada je na ime subvencioniranja razlike između ugovorene i tržišne cijene drvnih sortimenata koje isporuči Šumsko industrijskom preduzeću Stupčanica Olovo u stečaju, za novembar 2009. odobrila isplatu 39.047, a za decembar 7.979 maraka. Džonlagić je istakla da odluka o istovjetnoj dodjeli Krivaji 1884 za ova dva mjeseca nije stopirana nego će biti donesena na jednoj od narednih sjednica.
napisao black mamba1, Veljača 06, 2010
napisao fb, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
pogledaj komentare vjerujem da si me zamjenio sa nekim...ma vraga IM SVE NAJBOLJE A ONI NAS POD NOGE...PA GAZE NAS GAZE...od nas prave još veću sirotinji...
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
GREŠKA NE FALIM MUJANOVIĆE BIGE NI U SNU...DA IH FALIM KOLIKO SU MI ZLA NANIJELI....NI U SNU...FUJ....
napisao MN, Veljača 06, 2010
Hvala za pravnu pomoć, ali izgleda uzalud komentari, oni imaju svoje viđenje i nažalost , u njihovu sivu masu nemože više ništa ući, jedan majstor u krivaji kaže ma pustite one neradnike" njima je lakše u guzicu utjerati metar nego milimetar u glavu", ja se ispričavam na ovom citatu.
Istina je da bi Krivaja upravo tako završila kako si ti to fino objasnio, ali šta to nači za ljude koji ovako razmišljaju oni se raduju kada u komšije crkne krava.
Pričati i hvaliti kako kažu neke gazde iz tešnja i dalje je isto da sijete žito u Zavidovićima a boga molite da kiša pada u Žepču, takva politika mi je poznata upravo se tako ponašaju koji žive i BiH-a a navijaju za Srbiju ili Hrvatsku.
Zar nevidite da vi stvarno imate problem sa sobom i da osuđujete svakog ko nerazmišlja kao vi, zato i jeste tu gdje ste. Plata jednog radnika u tom vašem tešanjskom T. centru je za januar 31 radni dan od 07. do 23h je 346 KM nije prijajavljen ,nema zdravstvenog penzionog dođe kući u jedan po ponoći. eto tako je to tamo gdje nisu naše gazde. Plata u TMKa je sada dobra a kolioka je bila u državnoj Krivaji, bila najmanja to svi znaju, ali tamo nema ovi nehljebovića i neradnika kao što ste vi i tamo je firma registrovana, Što znači da mogu ,samo im treba dati šansu. I na kraju nisam ja ni Nusret ni Nermin, a kada vi napišete svoje ime i ja sam spreman.
Kriviti jednu dobrovoljnu organizaciju za sve u Krivaji je iluzorno, šta je tamo gdje nema sindikata , sindikat je interesna organizacija koja funkcioniše na dobrovoljnjoj osnovi, pa oni koji nisu u sindikatu neka se oni organizuju, takođe niste korektni vi ste izabrali ovakvu vlast i vi nećete da kritikujete njih, mogu vam trebati pa drvlje i kamenje po sindikatu i vehbiji. Gdje su nadzorni i Upravni odbori gdje su vam Polić, Zilkić,Sendić Husić, Mustafić, Čahtarević gdje je SDA I SBIH perete savjest na sindikatu i vehbiji, ko ima sve firme a ušao gologuz u krivaju što ste slijepi od očiju. Bige ušle u krivaju sa đipovima a vehbija kako ga ja znam imao auto i živio u gradu.Nije istina da su po zakonu trebale biti isplaćene plate ( četiri plate) radnici su samovoljno napustili krivaju u junu mjesecu 2008. godine prvo Furnirnica pa N IV , N V Tvor. stolica pa ostali tada nema plate po zakonu, nisu izašli po zakonu nego napustili firmu, znaju to svi pa i vi, ponovo hvala vehbiji.
Poslije ovakvog stručnog pojašnjenja od strane Istina boli ,nema potrebe da ja sa vama komentarišem, učite i utvrđujte gradivo,ja se ne javljam više imam preča posla.
napisao Bošnjak, Veljača 06, 2010
Čitao sam Ugovor i analizirao ga imao sam priliku da razgovaram sa mnogima koji su vodili tu aktivnost, takođe i sa potpisnicima Ugovora o zajedničkom ulaganju, prevelike obaveze su preuzeli braća mujanović, i neće normalno moći ispoštovati ako bilo ko opstruira i ne ispunjava svoje obaveze. Ja nisam radio u Krivaji ali jesu moji , dobro sam informisan o svim problemima kako prije tako i sada, ne daj bože da ovaj projekat ne uspije tek tada bi vidjeli šta ste ili šta smo svi u zavidovićima izgubili. Nema alternative stišajte svoje strasti i budite realni dali imaju negdje u privredi bolji uslovi, bolji i veći plata,rijetko gdje. Ako saberete koliko ste plata dobijali ranije u Krivaji za godinu dana jedva šest ili sedam plata, a sada imali ste redovne skoro na vrijeme i kako samčuo sedam zaostalih, bar oni koji rade u firmi, pa šta to tu ima loše, budimo iskreni, radnik ima istu ili možda malo manju plaću, ali zato je dobio više plata pa to je tu negdje ima veću sigurnost. znam da je radna snaga stara ali doće novi radnici i moći će više privređivati to je izlaz i spas. Nemojte gledati šta ima u tuđem dvorištu gledajte od čega živite. Nevalja nigdje kriza svugdje, hvala braći mujanović na hrabrosti. eto zamislite sebe da ste vi mjesto njih kako bise vi ponašali nema više plata sa topčidera plata se mora zaraditi, šta da vi morate skuhati dnevno samo 1900 čorbi, nemojte biti takvi i trebate pomoći na kraju i vi ste ili će te biti jednim dijelom vlasnici. Vaša i naša djeca trebaju raditi u zavidovićima a ne po hercegovini i bijelom svijetu i opet za iste pare. Pitali te se kako je u slovenji i drugi jačim zemljama, ljudi se otpuštaju po njemačkoj svugdje. Da njima dragi bog podari snage i zdravlja da uspiju, niko drugi nije smjeo, Krivaja se prodaje 15. godina, pa drugi htjeli samo za certifikate i bez obaveza prema radnicima i bez radnika dali je to bolje. Treba te zahvaliti svima koji su uvažili i u ugovor pretvorili da to bude sa radnicima i nihovim obavezama, što to nisu neki htjeli, nikada nisu svi isto razmišljali, ali je moralno i obavezno da se poštuje odluka većine a kako sam informisan da je 92% radnika prihvatilo, onda nemojte biti takvi. Jedna budala može pokvariti što hiljdu pametnih napravi, nemojte da to bude i u ovom slučaju nemate moralno pravo.
napisao rebus, Veljača 06, 2010
napisao IP KRIVAJA, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
"Nije istina da su po zakonu trebale biti isplaćene plate ( četiri plate) radnici su samovoljno napustili krivaju u junu mjesecu 2008. godine prvo Furnirnica pa N IV , N V Tvor. stolica pa ostali tada nema plate po zakonu, nisu izašli po zakonu nego napustili firmu, znaju to svi pa i vi, ponovo hvala vehbiji. "
Reci MN ko je donijeo odluku o prekidu proizvodnje u firmi, da ti kažem ODLUKU JE DONIJEO NURIJA PRIJIĆ TADAŠNJI GENERALNI DIREKTOR.
RADNICI NISU SAMOVOLJNO NAPUSTILI FIRMU I NA OSNOVU ZAKONA O RADU SU IMALI PRAVO NA NAKNADU PLAĆE I ZA TO SE NIJE NI NAJMANJE IZBORIO VEHBIJA ALIČIĆ, KITI SE PERJEM A ZAKON JE TO UREDIO.LAŽETE I TI I VEHBIJA, PROČITAJTE ZAKON....
napisao KRIVAJA 1884, Veljača 06, 2010
OD NEDAVNO CITAM KOMENTARE NA STRANICI I JEDINI KOJI ISTINU PISE SI TI "IP KRIVAJA"
SVAKA CAST I MORAM RECI DA IMAS PETLJU!NAMA TREBA JEDAN TAKAV DA NAS VODI U KRIVAJI.KO SI DA SI SVAKA CAST ,MALO JE PAMETNIH I SKOLOVANIH LJUDI! DOKAZ JE SAM VEHBIJA ZAVRSIO DVA REZREDA OSNOVNE A KO ZNA MOZDA JE I NJIH KUPIO PA SE USUDIO DA JAVNO SERE A NE ZNA DA NJEGOVO GOVNO SMRDI NAJVISE..........
MAKSUZ POZDRAV ZA NASEG BUDUCEG TITU ZA
IP KRIVAJA!
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
napisao rebus, Veljača 06, 2010
napisao zakon, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
napisao black mamba1, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
prenesi ovo ostalim radnicima PRENESI SVAKOM RADNIKU KOGA ZNAŠ...DA TRAŽI SVOJE..NEMA FIRME...KRIVAJE 1884 NIJE REGISTROVANA SPORAZUMI NE VRIJEDE...NISTE SE NIČEGA ODREKLI ....
napisao El Fatih, Veljača 06, 2010
napisao minja, Veljača 07, 2010
napisao ISTINA BOLI, Veljača 07, 2010
SVI SE MOŽETE NAPLATITI SAMO AKTIVIRAJTE IZVRŠNE PRESUDE SPORAZUMA NEMA TO JE GOTOVO....NEMA FIRME "KRIVAJE 1884", PRAVNO NE POSTOJI, NIJE REGISTROVANA...
El Fatih, griješiš. Mnogo grešiš u pogledu pravne činjenice o registraciji. Naime, firma "Krivaja 1884" postoji kao pravni faktor kako BiH, tako i šire i kao takav je registrovan i posjeduje poreski ID broj. Jedini problem je trenutačno taj što ta registracija nije važeča do daljnjega ali je registrovana. Nijeda sud do sada nije poništio registraciju nego je uvijek vračao na neku drugu instancu radi razmatranja. Krivaja 1884 postoji i ako Bog da postojaće još 1 000 000 godina i pokopaće nas sve.
P.S.: Nebitne su trenutačno gazde, bitan je narod. Ako firma ode u p.m., narod će tek onda biti gladan a ako se firma registruje - tu se može dalje ganjati. Ove trenutne plate su sramota za cijeli svijet i ponižavajuće za svakoga ko radi u firmi ali većina njih nema gdje ( na njihovu žalost ) pa se nadaju najboljem. Vi 160 ( opet ponavljam da nije 172 ) ganjate svoja prava i potražujete nešto vaše što je uredu. Ali da li je to moralno da vi na uškrbi ostatka svijeta na Općini Zavidovići koji žive od Krivaje dobijete pokradeno. Da, baš pokradeno ali ne od Biga ( nisu ni oni zlatni ) nego od prijašnjih GD-ova i direktorčića i ostatka svijeta!!!!!!!
Razmislite malo o tome ljudi, doooobro razmislite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
napisao kad tad, Veljača 07, 2010
zašto penzioneri nemogu u penziju- zato što ste vi osporili registraciju firme
zašto se neplaćaju doprinosi - zato što ste vi osporili registraciju
zašto neide ova grupa penzionera u penziju - zato što ste vi angažovali inspekciju i policiju, da se samo vama plati a baš vas briga za svoje kolege
zašto su male plate - zato što ste vi osporili registraciju i nemaju prstupa bankama krivaja je uvijek imala potrebu za kreditima i u najbolje vrijeme.
Zašto nema zaostalih plata - zato što kupac preuzima obaveze po pravosnažnom riješenju a toga nema, zbog neregistracije zahvaljujući vama i evo razgoliši vas i vašeg advokata Slobodna bosna, novina kojoj treba vjerovati nije dnevni avaz, koji vas je reklamirao.
Zašto nam je svima loše zahvaljujući Vama izdajnici jedni . Da je ovo u titino vrijeme nebi vas bilo, dovoditi u pitanje sudbinu grada i građana ,petokolonaši za koga radite.
Nema niko ništa protiv vašeg izbora i to jednom priznajte vi ste izabrali to što imate i šta više tupite ko papagaji em vehbija em bige, vi kazali nećete raditi hoćete pare, Vlada Federacje preuzela obavezu i to tražite od njih to vam niko ne osporava. Istinu samo pojedini znaju, oni za koga rade pa se kriju iza kao fol nevolje radnika i prokletih gazda, kako vi to pišete. Šta vi imate sa radnicima koji rade u krivaji,ništa osim što pojedini žive od svojih bračni drugova koji tamo rade a oni provode vrijeme kod semafora i čekaju kad će plata u krivaju da ih otmu od svojih supruga i sinova, fuj gadimi se na takve ljude. Ja idem u penziju i nisam primio bolovanja i zaostale plate opet upravo zbog vas, a ne zbog biga imaju oni svoji mana ali šta to vas briga tražite pare od onih koji su vam obećali pustite ljude da rade. Vi držite kao taoce sve u krivaji samo da bi vi dobili pare neki plate a neki nagradu koju su im obećali advokati i oni koji bi u stečaju za male pare kupili krivaju ali bez radnika to je vaš cilj izdajnici i pokvarenjaci, sikirate se vi kako je radnicima krivaje pa omogućite im da rade, Šta im predlažete da dođu u blato u kojem ste vi samo da vam duša bude na miru kad nemam ja nemora imati niko to, je vaš prijedlog.
Radnici neslušajte budale znate vi pojedinačno ko su oni radite i borite se za bolje, Kad Tad maske će pasti i vidjet će se za koga rade,neki su u ratu pobjegli u italiju sa ženama a sada vas uče kako se treba boriti.
ja vjerujem u projekat i u ljude koji ga vode, vjerujem da ću dobiti svoje plate i svoje bolovanje čim se riješimo ovih lešinara koji samo sebe vide i nemam namjeru da tužim preduzeće u kojem sam sve stekao što imam i nisam nikada ni tužio a ljudi se pobrinuli da imam ista prava na dionice kao i oni što su tužili. Radnicima krivaje sve naj bolje i sretno ovim što hoće "svoje krvavo zarađene plate" takođe sretno ali adresa je vlada federacije a ne krivaja 1884, providni ste sa svojom pričom radite za nekoga, ne svi ali pet ljudi koji vas vode imaju svoj interes, vidjet ćete brzo.
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
AKO BUDEMO HTJELI UZEĆEMO VAM I VIŠE OD ONOG ŠTO SADA POTRAŽUJEMO...DAT ĆETE NAM I PO 100 HILJADA MARAKA PO ČOVJEKU SAMO DA PRISTANEMO NA ONO ŠTO VAMA TREBA...A VI ZNATE ŠTA VAMA TREBA...MI ZNAMO KOLIKO STE I VI ULOŽILI ŠTA VAM JE TREBALO DA DOBIJETE BANKARSKE GARANCIJE I ULOG OD PET MILIONA MARAKA...MI TO ZNAMO...NISMO MI NEPISMENE SELJAČKE BUDALE KAO ŠTO JE NEKO MISLIO...MI SADA DRŽIMO KLJUČEVE RASPLETA...A ODUSTATI NEĆEMO NIKADA...I NAKON NAS NAŠA ĆE DJECA TJERATI PRAVDU...U TESTAMENT ĆU IM OSTAVITI ZAVJET DA MORAJU TJERATI PRAVDU SAMO DA ZNATE...
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao rebus, Veljača 07, 2010
napisao black mamba1, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao ISTINA BOLI, Veljača 07, 2010
ako ti je taj tvoj Bakir to rekao, onda te je dobro "slagao" i ne samo tebe nego i sve druge tvoje kolege koji su tvog mišljenja. Krivaja 1884 je pravno lice jer nijedan sud nije poništio registraciju nego je, kao što sam vam već rekao, vratio na prethodnu instancu a ta ista ni također nije poništila registraciju nego uradila ono što je već uradila!!!!!!! To što preduzeće radi, nije nezakonito ali nije ni zakonito. Negdje je na rubu!!!!!! Raspitaj se i ti malo kod nekih drugih pravnika, sudija ili advokata koji nemaju interesa od vas i propadanja preduzeća pa ćeš ti vidjeti
napisao minja, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao ISTINA BOLI, Veljača 07, 2010
Nemojte me pogrešno razumjeti, ja stvarno želim da dobijete to što ste zaradili ljudi. Da vam još kažem da nisam ninakakav način vezan za Krivaju 1884, ni po dobru ni po zlu nego iznosim vam svoje mišljenje i moje viđenje situacije!!!!
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
KAZEM DA NE POSTOJE BLOKADE KOJE PRAVE TIH 172 COVJEKA ALI TREBAS PITATI KAD -TAD ZASTO SU ONI NA SEMAFORU,,,ZASTO SU NAPOLJU, MEDU NJIMA IMA SUPER MAJSTORA ,,PRAVIH RADISA KOJI SU POTREBNI KRIVAJI,,,ZAR SE NIJE MOGAO NACI DOGOVOR SA LJUDIMA ,,PA ONI SU ULOZILI MLADOST U FABRIKU DA BI DANAS BILI NA CESTI PROGLASAVANI IZDAJNICIMA ,,,NE BI JA REKAO DA SU IZDAJNICI JA BI REKAO DA SU HRABRIJI OD VECINE MOZDA FANATICNI BORCI ALI KO NAM JE KRIV KAD SE SVI OSTALI BOJE SAKICE MOCNIKA ,,,IPAK SIGURAN SAM DA 172 COVJEKA NE ZELE RASPAD PROJEKTA I OTKAZ ZA 2000 LJUDI ONI JEDNOSTAVNO ZELE POSTOVANJE UGOVORA I LJUDSKA PRAVA,,ZELE TO I RADNICI 1884
MI SMO SE USTVARI POBUNILI MPROTIV OTVORENE NEPRAVDE...U TOME JE RAZLIKA ŠTO RADNICI KOJI RADE ŠUTE A MI NEĆEMO DA ŠUTIMO...A TO ŠTO KAŽEŠ DA SMO FANATIČNI BORCI I TO SI U PRAVU...DA SAMO ZNAŠ KAKO SMO JURIŠALI NA ROVOVE...
napisao black mamba1, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao crni guster, Veljača 07, 2010
napisao Posmatrač, Veljača 07, 2010
Pa ne moogu da vjerujem, izgleda da ima i psihijatrijskih slučajeva sa potvrđenim diagnozama labilnosti ličnosti
El Fatih fanatični paranoik pretvara svu priču u paranoidno- šizofrenu borbu za ko zna šta...još se fali da je fanatik! Hej ljudi, Zavidovičani!! daj sklonite kretena sa neta ili mu bar dajte neke tramale ili neku sličnu terapiju prikladnu ovakvim stanjima psihe. Ama nije me uopšte briga za koga je ko, svako ima pravo na sovje mišljenje, ali širiti fanatizam i šicatise bombama, jurišima i ljubavlju prema ratu, e to ne mogu i ne ću da tolerišemo u našem gradu! Gonite luđaka gdje mu je mjesti i ne dozvolite da nas sve zaviju u crno ili da nam podvrnu tole i tjeraju da puštamo brade!! Naučno je dokazano da su labilne ličnosti sa dijagnozama šizzofrenih i psihotičkih poremećaja skloni fanatizmu bilo kog oblika jel im to daje cilj i svrhu postojanja, ali to ne znači da trebamo tolerisat ovakve među nama i to još u cntru grada



Ti bi da kreiraš sudbinu ovog grada, ma fujjjj, ko bi to htio! Primitivizam je najveće zlo nastalo ovim ratom, a još kad mu dodamo elemete paranoidnog fanatizma, e tome ovdje nema mjesta!! Ne u mom gradu, ne na mom semaforu, ne u mojoj čaršiji.... Čovječe idi lječi se!
napisao IP KRIVAJA, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
ma sta ti znas o krivaji i njenoj vladi bolje da ne pises gluposti po stranici i ti i ovi slicni tebi bolje vam je da radite nego da pricate tu pisete budalastine budite sretni sto dobijete ista sad necete dobit nista sad gladujte i victe tekbir alah vekber i u ime oca i svetog duha
ODGOVOR CRNOM GUŠTERU, VIDJET ĆEŠ GUŠTERČINO CRNA DA ĆEMO SE MI NAPLATITI, DA ĆEMO DOBITI SVOJ NOVAC INAČE VAM NEĆE NIKADA BITI REGISTRACIJE I KOMPLET FIRMU ĆEMO GURNUTI U STEČAJ...BIT ĆE VESELO....
napisao El Fatih, Veljača 07, 2010
A TO ŠTO KAŽEŠ DA GLADUJEMO...NEMAŠ POJMA KOLIKO SE VARAŠ...IMAMO I MI SVOJE JAKE LJUDE KOJI NAS DOBRO POMAŽU...I DOBRO JEDEMO...JAKO DOBRO...KVALITETNO I KALORIČNO...
napisao tito, Veljača 08, 2010
Nije mi jasno da neki komentatori ne podržavaju borbu penzionera! Njima se morao riješiti status da primaju neki novac! Ili penziju koju su zaradili, ili zaostale plaće - dok se ne izganja penzija! Pa u čemu je problem? Problem je u tome što su Bige to trebale da urade, obje solucije su u Biginim rukama, i nijednu nisu realizovali? Zašto?
Pa svaki radnik će, akobogda, napunuti 40 godina staža, i taj dan kada treba u penziju je jako stresan za tog radnika, to je veliki lom u čovjeku, i u tim trenutcima doživi još jedan lom - nema primanja - name pemzije, nema od čega živit, a radio 40 godina da bi malo dahnuo! Valjda će i komentatori koji su protiv, shvatiti suštinu. Hoće li imalo dati podrške penzionerima Krivaje. To je sindikat trebao da se bori, a ne da okrene glavo od ovih ljudi. Vehbija je tu dosta kriv!
napisao rebus, Veljača 08, 2010
napisao micko, Veljača 08, 2010
napisao micko, Veljača 08, 2010
napisao micko, Veljača 08, 2010
napisao rebus, Veljača 08, 2010
napisao ISTINA BOLI, Veljača 08, 2010
napisao šetač, Veljača 08, 2010
Jednom je napisano - podjela je na pametne i na budale!
Svi ljudi su naoštreni da brane svoj interes, i pametni i budale! Pametni svoj interes brane na pametan način, a budale interes brane na onakav način koji njima odgovara!
Ko je ovdje pametan a ko budala?
Ja se u ovoj priči mogu svrstat i u jedne i u druge, zavisi sa koje strane posmatraš!
Da napomenem, ja sam potpisao sve što je se nudilo da se potpiše. U jednu ruku to je bilo pametno, a u drugu i nije baš.
Od potpisa sam očekivao da će mi se uvezat staž, da ću dobiti zaostale plaće, da ću početi primati pemziju, da ću dobiti izvod sa vrijednosti dionica. Šta ću bože, ušlo se u godine i nemam puno vremena za razmišljanja. Većina je radnika to i prihvatila. Ništa se nije od ovog očekivanog ostvarilo. Pemziju ne primam, ne primam zaostale plaće, nemam ni dionica koje bi mogao prodati.
Mogao sam i da čekam da naplatim pravosnažnu presudu, ali sam se bojao da neću doživit te isplate, kao ovih 172 radnika koji su moje mlađe kolege!
Jedino se nadam da će se firma ponovo registrovat, da će uplatit staž i da ću dobiti sve ovo nabrojano.
Ovih komentara ne bi bilo da su Bige ispoštovale svoj preuzeti dio obaveza, bar u mom slučaju. Mogao je i sindikat da nas malo podrži.
U ovom slučaju ja navijam ZA: mene; za moje kolege "penzionere"; za 172 otpuštena radnika; za 1911 radnika koji su potpisali za "Krivaja 1884".
PROTIV sam onih koji u ovom slučaju moraju da ispune svoje obaveze i da odriješe svoju kesu sa novcima (Vlada FBiH, Bige,...).
A sindikat neka gladuje, on me ne interesuje. Kad ja njih ne zanimam, ne zanimaju ni oni mene!
napisao Bosanac1, Veljača 08, 2010
napisao tito, Veljača 08, 2010
Ovako neće moći ići!
A za bosanca1 malo sugestije: nemoj biti toliko bojažljiv! vjerujem sa si vrijedan i dobar radnik, pa kad vam sljedeći zbor u pogonu bude i kad vam direktor ili neko iz vile dođe i počne da prosipa ono što ti misliš da nije tačno, pa bar naglas reci: NIJE TAČNO GOSPODINE!!! To će biti probijanje leda, a kasnije ide samo od sebe. Ni direktor ni bilo ko iz vile radniku u principu ne žele dobro, to neka ti je jasno, oni gladaju samo svoj interes, pa i ti jednom uradi nešto za sebe. Posao zbog toga nećeš izgubit, jer oni znaju da nisu u pravu i da lažu.
napisao šetač, Veljača 08, 2010
Evo čuo sam da su iz Vlade FBiH pozvali na razgovore grupu od 172 radnika. Valjda će se riješiti i da će uspjeti naći rješenje na obostrano zadovoljstvo.
Kada ovih 172 odu u Sarajevo neka ne budu "tvrdi" i neka pokažu malo razumijevanja i za nas ("penzionere", radnike Krivaja 1884,... i druge koji čekamo registraciju Krivaja 1884 iz Tuzle).
Ipak je u 172 radnika ključ izlaska iz krize svih nas. Oni će pare od tužbi dobiti, ali pod uslovima koje im ponudi Vlada FBiH, neka se fino nagode i dogovore oko isplate. I ostali koji su tužili po kolektivnom ugovoru su svoje pare dobili sa nagodbom i dogovorom oko isplate.
A mogu i po svom kao i do sada, svejedno mi je. Ne bi me iznenadilo, jer sam svašta prošao, pa i čitao u ovim komentarima. Dobro bi bilo da El Fatih, Minja, rebus, odu na te pregovore kod Heće pa neka im se pokažu. Imaju pravosnažne presude u rukama, ovi imaju pare na računu i njima trebaju platiti, pa neka se dogovaraju. Mi ostali čekamo!
Kada se oni dogovore, svi mi ostali moramo da dobijemo ono što smo potpisali, da nebi ispali tolike budale i neznalice.
Tek tada će biti gadno u firmi i oko firme, ako nedaj bože, ne bi počela uplata staža "penzionerima", isplata zaostalih plaća,...
napisao Bosanac1, Veljača 08, 2010
napisao car, Veljača 08, 2010
napisao azur, Veljača 08, 2010
napisao El Fatih, Veljača 08, 2010
napisao El Fatih, Veljača 08, 2010
napisao rebus, Veljača 08, 2010
napisao black mamba1, Veljača 08, 2010
napisao El Fatih, Veljača 08, 2010
A OVO ZA PREGOVORE SA VLADOM FEDERACIJE.SUMNJAM U POZITIVAN ISHOD.RAZLOG PROSTO ZATO ŠTO FEDERALNIM BUDŽETOM ZA OVU GODINU NISU PREDVIĐENA SREDSTVA OD NEKIH 10 MILIONA MARAKA ZA POTRAŽIVANJA 172 OTPUŠTENA RADNIKA.MISLIM DA JE OVO JOŠ JEDAN BLEF, U SMISLU PUSTITE VI DA SE REGISTRUJE A MI ĆEMO ONDA ISPUNITI OBAVEZE PREMA VAMA. AONDA KADA MI NASJEDNEMO KAO POSLJEDNJI NAIVCI ONDA ONI U KRIVAJU 1884 UNESU 90 POSTO I VIŠE IMOVINE KOJA VRIJEDI NA DESETINE MILIONA I STOTINE MILIONA MARAKA A MI KO POPIŠANI OSTADOSMO BEZ SREEDSTVA IZVRŠENJA.ONDA SE U STEČAJU NAMIRE VELIKI POVJERIOCI DRŽAVA PRIJE SVIH POREZNA UPRAVA, ELEKTROPRIVREDA I DRUGI A MI DOBIJEMO VELIKO NIŠTA.OVDJE TREBA BITI STRAŠNO OPREZAN...SVE MI TO NEŠTO SMRDI...HEĆO JE TO LJUDI, ONAJ ISTI HEĆO ŠTO NAS JE PREKO NURIJE PRIJIĆA I ISTJERAO NA ULICU ..JA MU NE VJERUJEM NI NAJMANJE...
napisao El Fatih, Veljača 08, 2010
napisao minja, Veljača 08, 2010
napisao El Fatih, Veljača 08, 2010
OKEJ NEĆEMO VIŠE O RATU...ALI TREBAMO PODRŽATI ODBRANU BORAČKOG ZAKONA, KADA SE POKRENU DEMONSTRACIJE...
napisao šetač, Veljača 09, 2010
Ja bi vas samo sada nagovarao na to da pristanete na nagodbu i to pismenu nagodbu, tako da imate pismeni trag pa možete tužiti Vladu FBiH ako ne ispuni tu nagodbu, i ninašta više vas nebi nagovarao.
Ja sam teško podnio ovo sve, teško sam se opredijelio da tužim, i molim vas pustite nas na miru!
napisao minja, Veljača 09, 2010
napisao šetač, Veljača 09, 2010
Ja sam "penzioner" i ne radim. Navijam da se firma registruje. Već sam napisao da se firma ne može registrovati bez rješavanja vašeg problema, pa navijam i za vas.
Vi nas pozivate da ponovo nešto tužimo i da riješimo odnos sa državom kai i vi. Pročitaj vaše komentare. Vama smeta i kao da vam je žao što i mi nećemo dobiti keš kao i vi. Nemorate vi nas žaliti i voliti na taj način.
LIČNO MI SMETA POHLEPA. Neće on ni feninga da odstupi. To je tvoj izbor, ali imaj u vidu i naše opredjeljenje. Ja kažem, ako bi vam se nudila nagodba pristanite i nemojte nas još više ugrožavat. Tek onda bi ste postali neljudi i malo razmislite o tome.
Tek tada bi ja, i ovih drugih 1910 radnika koji su potpisali, postali fanatici kao i vi.
Ja vas cijelo vrijeme podržavam, a vi mene ni u jednom komentaru da imalo podržite. i volio bi da i vi mene podržite sad gad to mognete! A i nemorate - to je vaš izbor (ne dajete vi - vas 172 nama 1911 radnika nafaku, nego dragi Bog, imamo i mi svoju nafaku).
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
"Ja bi vas samo sada nagovarao na to da pristanete na nagodbu i to pismenu nagodbu, tako da imate pismeni trag pa možete tužiti Vladu FBiH ako ne ispuni tu nagodbu, i ninašta više vas nebi nagovarao"
ZNAŠ ŠETAČ TO BI BILO JAKO GLUPO DA NAS TAKO NEKO ( PA BILA TO I VLADA FEDERACIJE BIH ) DA NAS PREVESLA I NAPRAVI NAJVEĆIM NAIVCIMA.NAMA NE TREBAJU NIKAKVI PISMENI SPORAZUMI SA VLADOM ILI SA BILO KIME VEĆ SAMO KEŠ LOVA (NOVAC).MI VIDIMO KOLIKO SE POŠTUJU PISMENI SPORAZUMI.ETO VI STE POTPISALI PISMENE SPORAUME, POTPISANI SU I UGOVORI PA I PRIVATIZACIJSKI UGOVOR O ZAJEDNIČKOM ULAGANJU. I KOLIKO SE SVE TO POŠTUJE???ZAŠTO SE SPORE JAVNO NA TELEVIZIJI OKO PREUZETIH OBAVEZA IZ UGOVORA.NAMA NE TREBAJU NOVI VIŠEGODIŠNJI SUDSKI SPOROVI I SA VLADOM FEDERACIJE I SA BILO KIME U OVOJ DRŽAVI.MI SMO SADA DOVELI "CARA DO DUVARA" DOVELI SMO SUDSKI POSTUPAK DO IZVRŠENJA (IMAMO IZVRŠNE PRESUDE) I NE PADA NAM NA PAMET DA MJENJAMO TO STANJE ZA NEKA TAMO OBEĆANJA (SPORAZUME) OD BILO KOGA PA BILA TO I VLADA FEDEREACIJE BIH...SAMO NOVAC KADA LEGNE NA NAŠE RAČUNE ODNOSNO NA RAČUN NAŠEG PUNOMOĆNIKA ADVOKATA I ONDA ĆE SE ODBLOKIRATI NEKE STAVRI.MOŽDA NEKO MISLI DA SMO GLUPI, DA ĆEMO NASJESTI NA TAJ FAZON, DA ONO ŠTO SMO DOTJERALI DO IZVRŠENJA ZAMJENIMO NESIGURNIM SPORAZUMOM SA VLADOM ILI BILO KIME , KOJI AKO SE NE ISPOŠTUJE ( A DOSADAŠNJE ISKUSTVO GOVORI DA NEĆE BITI NIŠTA ISPOŠTOVANO), NAS VRAĆA NA POČETAK NA JOŠ JEDAN DUGOGODIŠNJI SUDSKI POSTUPAK U KOME BI MORALI SUDSKI UTVRĐIVATI KO JE KRIV ZA NEPOŠTIVANJE SPORAZUMA (TO BI BILA PROPAST ZA NAS).MISLIM DA MOJI DRUGOVI NEĆE NASJESTI NA TO, JER JA NEĆU, PA MAKAR OSTAO JEDAN JEDINI NA IZVRŠENJU, JER DOKLE GOD POSTOJI BAREM JEDAN POVJERIOC KOJI ZAHTJEVA NASTAVAK STEČAJNE PROCEDURE ONA NEĆE BITI OBUSTAVLJENA.MISLIM DA NAM NE TREBAJU NEKI TAMO SPORAZUMI KOJI ĆE NAS PONOVO DOVESTI U SITUACIJU (NA POČETAK) DA MORAMO TJERATI VIŠEGODIŠNJE SUDSKE POSTUPKE PA BILO TO U PITANJU I VLADA FEDERACIJE BIH.PRVO NOVAC NA RAČUNE, A PRIJE TOGA TO TREBA BITI ODREĐENO U BUDŽETU (REBALANSOM BUDŽETA) DA NAM SE ODOBRE TA NOVČANA SREDSTVA...MI ZNAMO HEĆU , MI ZNAMO KAKO SMO ISTJERANI NA ULICU, BILO JE I RANIJE NEKIH DOGOVRA, I ZATO SVAKO TREBA DA RAČUNA NA TO DA MI NISMO GLUPI, A I NAŠI ADVOKATI ZNAJU ŠTA RADE I NEK NIKO NE MISLI DA ĆE MU POĆI ZA RUKOM DA NAS EVENTUALNO PREVARI...
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao šetač, Veljača 09, 2010
Idi u Sarajevo i porazgovarajte sa domaćinima, i opredijelite se na osnovu cijele priče šta ćete dalje.
Ja sam mislio na NAGODBU u smislu (ovo nagađam iz ranijih slučajeva naplate po kolektivnom ugovoru) da vam se isplate vrše u nekoliko rata, jer je teško sav novac odjednom isplatit. Možeš ti i odjednom podignut novac, ali kad se ostalim isplate sve rate, pa u zadnjoj rati ti podigni sve odjednom. To je tvoj izbor. I vidi se iz tvojih komentara da možeš to da podneseš.
Ja ću se sljedeći put oglasiti tek kad se firma registruje, odnosno prokomentarisat ću vaš plolazak u Sarajevu, Do tada kako ko!
napisao minja, Veljača 09, 2010
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao kad tad, Veljača 09, 2010
Idete u četvrtak na pregovore u sarajevo i imate šansu da u pregovorima dobijete ono što ste propustili, a to jeste: zaostale plate, uplata staža, po zakonu pripada vam naknada na birou do 24. mjeseca kako kome, dionice u novoj krivaji pa možda i mogućnost neke naplate u TV. stolica i to je jedino moguće riješenje sve drugo je iluzorno i ne ostvarivo.
Možete bolje proći kod isplate zaostali plata neće te morati uzimati u robi Vlada bi napravila ugovor sa vama, moja sugistija da to prihvatite inače svi gube i vi tamo i moje kolege u krivaji ja se već odmaram od te ludnice.
Svi smo mi bili na Centralnom Zboru ispred Vile, kada je sindikat saopštio da prihvata samo jednaka prava za sve i garantujem da neće smjeti na tome da popusti radnici prihvataju samo takve uslove, i to je bar do sada bila zakletva za predsjednika sindikata i sindikat u cijelini. Ako tako nebude onda drugovi moji svi smo mi u bubnju i svi smo tada povjerioci, ali itada će biti u prednosti radnici koji su zatečeni na radnim mjestima oni će se organizovati u Odbor povjerioca i imat će svoje odluke, koje će biti obavezujuće za stečajnog upravnika i Odbor povjerioca može donijeti odluku da se zadrži temeljna dijelatnost i da se izvrši reorganizacija preduzeća, tada se formira novo privredno društvo na koje nemogu uticati izvršne presude ničije pa ni vaše, ali toje duga procedura no međutim bez obzira na proceduru vi nećete moći uticati ni našto u tim okolnostima, jer ste vi nezaposlene osobe i pripada će vam pravo da se namirujete na ostatku imovine.
Znam već vaš komentar no zadržite ga za sebe ovo vam prepisujem iz zakona o stečaju tako je kako je. Imate šansu i iskoristite je da ne ostanete bez ičega i ako ste dosta zla nanijeli sebi i svojim kolegama i ovom gradu. Dužnost svakog muslimana je da pomogne kolko može što ja i činim kroz ova pojašnjenja. Ovo provjerite sa svojim advokatom ako kaže da nije tako onda lili nezna ili ima namjeru da vas zavlači do besvijesti, i on je neka ličnost dok je ovo top tema poslije toga nikada se više nigdje neće pojaviti.
Čitao sam Slobodnu bosnu pa bogami ima ondje istine koja zabrinjava mene pa i vas bi trebalo.
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao minja, Veljača 09, 2010
napisao rebus, Veljača 09, 2010
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao minja, Veljača 09, 2010
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao kad tad, Veljača 09, 2010
Mujanovići su se ogradili ugovorom nisu oni budale u članu ugovora stoji da se vlada FBiH obavezuje da izmiri sve obaveze koje nastanu do registracije firme, inemojte se sikirati za njih oni znaju. pa čak i ove plate koje su isplaćivali u Krivaji stavit će na teret vlade, u svakom slučaju oni će svoje dobiti i više, zato se tako i ponašaju i traže raskid.
Sumirajte i usporedite 2008 i 2009.godine, oni koji su radili u krivaji u 2008 godini živili su od dvije plate od prodaje distributivnog centra i pomoći vlade od 185 KM, a u 2009 godini radnici krivajini primili ukupno do januara 2010 , 12. redovnih plata i sedam zaostalih( tri od biga i četiri od vlade). To ste i vi mogli da ste htijeli ,ali tako ste sami odlučili i nemojte zbog toga kriviti druge vaš izbor, jel tako , kažete male plate jesu ali bile su redovne.
Nemaju bige nikakvih bankovnih garancija ili šta ti jaznam što navodite. Za bakira advokata poznajem ga još dok je bio sudija ,i znam da nije prošao na ponovnom izboru razlog neznam ali iz iskustva nemam dobro ni pozitivno mišljenje o advokatima oni gledaju samo sebe oni dušu nemaju prijatelji moji.
ponovo moja sugestija bolje vrabac u ruci nego golub na grani.
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao El Fatih, Veljača 09, 2010
napisao micko, Veljača 09, 2010
napisao kad tad, Veljača 09, 2010
"Mujanovići su se ogradili ugovorom nisu oni budale u članu ugovora stoji da se vlada FBiH obavezuje da izmiri sve obaveze koje nastanu do registracije firme, inemojte se sikirati za njih oni znaju. pa čak i ove plate koje su isplaćivali u Krivaji stavit će na teret vlade, u svakom slučaju oni će svoje dobiti i više, zato se tako i ponašaju i traže raskid".
ODGOVOR NA PRETHODNO NAVEDENO:
Mislim da griješiš kad tad...nije to tako...Nisu zaštićeni kao što navodiš...Po ugovoru o zajedničkom ulaganju jesu zaštićeni ukoliko registruju firmu od izvršenja na imovini za potraživanja koje su nastale u IP"Krivaji" , prije registracije , prije 20.novembra 2008.godine, ali nisu zaštićeni za nastale obaveze nakon tog perioda...ako se povuku ...a i sami znaju da nesmiju...rizikuju mnogo toga...problemi sa bankom...bankarske garancije...kredit od 5 miliona maraka...hipoteka...oni znaju šta su založili....imovinu "Krivaje 1884" ili IP"Krivaje " nisu mogli jer je nisu upisali u zemljišnim knjigama na sebe...to otpada...šta još imaju???...i u vrijeme kada nisu registrovani vršili su efektivnu vlast u firmi a što je relativno klahko dokazivo...neću da otkrivam kako...jednostavno to svako živ zna...znači te obaveze nakon 20.11.2008.godine, padaju na njih to jest na"Ferimpex" (na osnovu 70 % udjela)...zatim ulog u novcu...šta je sa tih 5 milona...i iz toga se može naplatiti donekle....zatim obaveze za oblovinu, električnu energiju, razlika plaće po kolektivnom ugovoru, doprinosi....mnogo mnogo toga...ONI MORAJU ZADRŽATI FIRMU INAČE....???? A MI SMO TU....MI TO ZNAMO...IMAMO POTRAŽIVANJA...I ZATO ĆE SE ZA NAS NAĆI POZITIVNO RJEŠENJE...PA MAKAR NAM I VLADA FEDERACIJE SVE PLATILA....TO JE TO.
napisao black mamba1, Veljača 10, 2010
napisao kad tad, Veljača 10, 2010
Vaše konstatacije da vam se dive radnici pa i građani i da vas nazivaju herojima pustite to bolan to je sve relativna stvar tebi kaže tako , a mujanovićima priča drugačije pred radnicima drugo , pred sindikatom nešto treće, ali svako izgleda gleda svoj interes. a tvrdim da je jedino riješenje u zajedničkom intersu a to je da krivaja radi i daradnici žive od svog rada, cijena rada se mora poboljšati kad tad doće vrijeme da ljudi neće raditi za male pare sada su prinuđeni nema nigdje bolje ne nudi nik bolje. Volili mi njih ili ne ,imaju oni puno radnka i svi primaju kakve takve plate. Mišljenje radnika ili grupa je relativna stvar eto uvijerićeš se brzo sada ste kao fol skupa jedinstveni samo zato što imate isti cilj a to su pare , eto progovori ili predloži malo drugačije odmah te nema nigdje svak odlučuje za sebe, i ne pozivsj se ni nakoga to je šupljuša. davali smo svi bez rezervnu podršku sindikatu i skoro 100% prihvatili prjedlog sindikata a sada pljuju skoro svi na sindikat a sami radnici i predložli i izabrali šta hoće, pusti narod narod je vrbova čivija kažu naši stari.
Možete dobiti dosta a to je ono što sam kazao a možete i izgubiti i to a i radnici mogu izgubiti radna mjesta i na kraju svi su gubitnici osim pojedinaca.
napisao micko, Veljača 10, 2010
napisao kad tad, Veljača 10, 2010
Ja imam kada da se dopisujem penzija a zima para bogami nema da se negdje častim, vozdra.
napisao rebus, Veljača 10, 2010
napisao Vozuca, Ožujak 01, 2010
Niko nema pravo da vam daje bilo kakve ugovore da potpisujete za prekovremeni rad vikendom.To je vasa dobra volja dali vi se osjecate sposobni da mozete da izdrzite tako naporan rad ,stim da se Vlasnik obavezuje (od strane DRZAVe )DA VAM MORA PLATITI DUPLO RADNO VRIJEME ukoliko odete da radite . .Sve preko 40 sati se placa dupla SATNICA .
Ukoliko neispostuje takave propise ,blokira mu se racun i zatvore ostale firme koje posjeduje i placa kaznu drzavi.
Federalna Vlada i njeni ministri su OSNOVNI krivci za ovakvo stanje u IK " KRIVAJI "zato sto su
dozvolili ovakvo ponizavanje radnicke klase .
Ovo je stvarno slucaj za SIPU zbog toga sto se radi o Milijonskim prevarama .
Ocito je da su Namjerno prestali redovno isplacivati plate radnicima i uplacivat radni staz da bi mogli manipulisati sa istim
.Prodaja Masina i postrojenja i IK krivaja je dio pljacke radnicke imovine sa koim se podmiruju neke zaostale place radnicima .Vase dionice su opljackane !
Sav steceni kapital od dugogodisnje proizvodnje iz IK Krivaja slaze se na bankovne racune .Dase primijetiti da se masovno iskoristava i potlacuje radnicka klasa koja je dovedena do propasti .Treba preispitati sve poslove sa koim su se bige bavile u toku i posle rata ,kao i Prodaju fabrike u Vozucoj koja je bila iskljucivo izgradjena iz donatorskih srestava .
Preispitivanje porijekla imovine je prijeko neophodno kod ovakvih slucajeva ,kada se radi o pranju novca .Borite se za svoja prava i nedozvolite da vas neko ucjenjuje .
Proslo je vrijeme robova i robovlasnistva .
Pitamse sta oni misle ?
Sta da ocekuju od svoje DJECE koju Haramom hrane i zar je to Ocinska ljubav ?
Mujanovici i Vasi Radnici imaju djecu koja trebaju da JEDU !
Nicija do zore nije sjala ,pa nece nivasa tako nas narod kaze !
| < « | » > |
|---|



